Zaprojektuj przyciągający rollup!

Jednym z najbardziej istotnych narzędzi reklamowych i promocyjnych jest roll-up. Używany w trakcie różnego rodzaju konferencji, targów lub eventów pozwala na ciekawe zaprezentowanie firmy. Jeśli zastanawiasz się jak zaprojektować przyciągający rollup, przeczytaj poniższy artykuł. Znajdziesz w nim porady dotyczące rozmieszczenia treści, zastosowania odpowiedniej czcionki i dobierania ilustracji. Zwracamy także uwagę na profesjonalny wydruk, który zwiększa atrakcyjność przekazywanych informacji. Sprawdź sam!

Dlaczego warto zainwestować w rollup?

Skuteczne działania marketingowe odbywają się na wielu płaszczyznach. Poza kampaniami prowadzonymi w Internecie oraz kolportażem ulotek lub broszur reklamowych warto zainwestować w roll-up. Jego główne zalety to:

  • funkcjonalność – możliwość wymiany plansz sprawia, że jest wielokrotnego użytku,
  • przejrzysty przekaz – dobrze zaprojektowany roll-up przyciąga uwagę odbiorców,
  • prosta budowa i konstrukcja pozwalająca na montaż zarówno wewnątrz budynku, jak i na świeżym powietrzu. Mała waga i niewielkie wymiary po złożeniu umożliwiają swobodny transport,
  • wygoda użytkowania – prosta obsługa polegająca na wyciągnięciu planszy z kasety nie sprawi Ci żadnego problemu,
  • wysoka trwałość – doskonały projekt roll-upa i jego profesjonalny wydruk sprawiają, że będzie Ci służył przez długi czas. Decydując się na skorzystanie z usług naszej drukarni, masz gwarancję najwyższej jakości (https://wawaprint.pl/produkt/roll-up/).

Idealny projekt

Tworząc projekt roll-upa, należy zwrócić uwagę na wiele czynników. Jednym z najistotniejszych jest zwięzłość treści. Pamiętaj, aby się nie rozpisywać. Przedstaw jedynie najważniejsze informacje, które zainteresują potencjalnego klienta. Nadmiar wiadomości może zaburzyć czytelność i przynieść odwrotny skutek. Dobierz odpowiedni rodzaj i rozmiar czcionki, która będzie widoczna także z pewnej odległości. Ważne, aby współgrała z wszystkimi elementami graficznymi.

Zwróć uwagę na chwytliwy, przyciągający uwagę slogan. Dobrze zaprojektowany rollup powinien zawierać nagłówek, który zachęci do zapoznania się z pozostałymi informacjami. Postaw także na niebanalny design, który na długo pozostanie w pamięci odbiorców.

Pamiętaj, aby podać dane kontaktowe. Dziś nie wystarczy już tylko adres strony internetowej i numer kontaktowy. Warto załączyć odnośniki do profili firmy na znanych portalach społecznościowych.

Na co jeszcze zwrócić uwagę?

Poza przekazem i oprawą graficzną całość projektu musi być doskonale dopasowana do odbiorcy. Istotne jest, aby najważniejsze informacje, które chcesz przedstawić klientom, znajdowały się na wysokości ich wzroku. Umieść je w centralny punkcie roll-upa.

Wysoka jakość wydruku roll-upa również ma szczególne znaczenie. Zwróć uwagę na zdjęcia, które chcesz umieścić. Grafika o słabej rozdzielczości źle wpłynie na estetykę. Ponadto przed wysłaniem projektu do drukarni, ponownie sprawdź całą treść i załączniki, co pozwoli Ci uniknąć błędów.

Zadaniem każdego roll-upa jest zwrócenie uwagi klientów i skupienie ich wzroku na najistotniejszych informacjach. Chcąc uatrakcyjnić przekaz, możesz zdecydować się na oryginalny model stelaża lub podświetlenie.

Bez wątpienia jednym z najefektywniejszych narzędzi marketingowych jest rollup. Jego rolą jest skupienie uwagi odbiorców. To, czy ją spełni, zależy od ciekawego projektu i perfekcyjnego druku. Niska cena, odporność na uszkodzenia oraz możliwość wymiany grafiki sprawiają, że roll up wciąż zyskuje na popularności.

Podsumowanie

Korzystając z usług naszej drukarni, masz gwarancję wysokiej jakości i trwałości. Działamy 24 godziny na dobę, dzięki czemu wydrukujemy Twój projekt w dogodnym dla Ciebie terminie. Nasza kadra to pasjonaci druku z wieloletnim doświadczeniem w branży, którzy dołożą wszelkich starań, aby Twój rollup przyciągał uwagę odbiorców. Korzystamy z profesjonalnych urządzeń, gwarantujących najwyższą jakość wydruku. W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji (https://wawaprint.pl). Wszelkie wątpliwości rozwiejemy mailowo lub telefonicznie.




mazowieckie centrum poligrafii wojciech hunkiewicz 

ul. ciurlioniusa 4, 05-270 marki 
woj. mazowieckie, polska  

nip 919-133-47-38
regon 140979700

Zapraszamy pon-pt 9.00-17.00

tel. +48 22 487 80 80 
fax +48 22 487 80 80

Powered by MasterApps