Jak powinna wyglądać idealna broszura reklamowa?

Jednym z najistotniejszych elementów promocji firmy jest broszura reklamowa. Jej zadaniem jest takie zaprezentowanie działalności danego przedsiębiorstwa, jakie skłoni potencjalnych klientów do zainteresowania się jego ofertą. Jeżeli zastanawiasz się, jak powinna wyglądać idealnie zaprojektowana broszura, przeczytaj nasz artykuł. Prezentujemy najważniejsze informacje dotyczące treści i sposobu wydruku. Sprawdź!

Jakie informacje powinna zawierać broszura?

W porównaniu do ulotek broszury reklamowe zawierają zdecydowanie więcej treści. Przekazują wiele informacji promujących firmę. W większości przypadków broszura ma formę niewielkiej, mającej kilka stron książeczki, z której można dowiedzieć się o:

  • usługach lub produktach firmy oraz ich cenach,
  • jej lokalizacji i możliwościach dojazdu,
  • krótkiej historii przedsiębiorstwa, jego wizji i wartościach.

Jeśli Twoim głównym celem jest zaprezentowanie nowości, które wprowadzasz na rynek, wystarczy, że tylko o nich wspomnisz w broszurze. Jeżeli chcesz trafić do partnerów biznesowych, więcej miejsca poświęć na informacje dotyczące Twojej firmy.

Zasady projektowania broszur

Projektowanie graficzne broszury reklamowej jest niezwykle istotne. Odpowiedni efekt wpływa na promocję przedsiębiorstwa. Jako profesjonalna drukarnia, mamy świadomość, że doskonały wygląd katalogu, odpowiednio dobrana treść i precyzyjny wydruk mogą zdecydować o sukcesie firmy.

Pamiętaj, że projekt musi być spójny i dokładnie przemyślany. Tworząc go, warto przestrzegać kilku podstawowych zasad:

  • zachęcenie do przeczytania – ulotki, plakaty i broszury powinny przyciągać uwagę odbiorców. Dlatego też niezwykle istotnym elementem jest okładka, której celem jest skłonienie czytelnika do zapoznania się z informacjami zawartymi w środku. Na pierwszej stronie warto więc umieścić wiadomości o atrakcyjnych promocjach,
  • zatrzymanie klienta – jeśli chcesz, aby odbiorca dokładnie przeczytał treść i zdecydował się na współpracę z Twoją firmą, musisz go czymś zachęcić. W tym przypadku same reklamy czy korzystne rabaty nie wystarczą. Zastanów się nad umieszczeniem praktycznych porad lub przydatnych wskazówek,
  • przekonanie do działania – jednym z ostatnich etapów w przygotowywaniu broszury do wydruku jest zmobilizowanie odbiorcy do podjęcia odpowiednich kroków. Służą temu hasła, które nakłaniają do wejścia na stronę internetową firmy i skorzystania z jej usług. Można także posłużyć się zniżkami, które czekają na nowych klientów.

Pamiętaj, aby przed wysłaniem projektu do drukarni ponownie sprawdzić całą treść, co pozwoli wyeliminować błędy.

Wygląd broszury

Większość broszur zawiera dużo zdjęć, ilustracji i grafik. Dobierając najlepsze, należy wziąć pod uwagę potrzeby grupy docelowej. Jeśli Twoje usługi są kierowane do młodzieży, możesz postawić na więcej kolorów i oryginalny design. Poszczególne obrazki umieść pomiędzy akapitami lub wykorzystaj je jako tło dla tekstu. Najistotniejsze wiadomości powinny zostać pogrubione lub podkreślone. Jeżeli chcesz dotrzeć do osób starszych, dobierz bardziej stonowane barwy i grafiki.

W zależności od ilości informacji, które chcesz przekazać, wybierz najlepszy dla siebie format broszury.

Ważnym detalem wpływającym na efekt końcowy jest rodzaj łączenia broszury. Możesz zdecydować się na najpopularniejsze klejenie, trwałe szycie lub umieszczenie kartek na spirali. Bardzo istotny jest także dobór papieru (matowy lub błyszczący). Bez względu na to, co wybierzesz, nasza drukarnia w Warszawie zapewni Ci profesjonalny wydruk (https://wawaprint.pl/produkt/broszury-reklamowe/).

Postaw na doświadczenie

Już wiesz, jak powinna wyglądać idealna broszura reklamowa. Choć wiele osób decyduje się na druk w swoim domu, warto wybrać profesjonalną drukarnię. Jako firma z wieloletnim doświadczeniem pracujemy z pasją oraz korzystamy z urządzeń najwyższej jakości, które gwarantują doskonałe odzwierciedlenie kolorów i poszczególnych detali.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług (https://wawaprint.pl). W razie jakichkolwiek wątpliwości pozostajemy do Twojej dyspozycji. Na wszystkie pytania chętnie odpowiemy mailowo lub telefonicznie.




mazowieckie centrum poligrafii wojciech hunkiewicz 

ul. ciurlioniusa 4, 05-270 marki 
woj. mazowieckie, polska  

nip 919-133-47-38
regon 140979700

Zapraszamy pon-pt 9.00-17.00

tel. +48 22 487 80 80 
fax +48 22 487 80 80

Powered by MasterApps