Ulotki składane – 5 wskazówek, które pomogą Ci zwiększyć ich skuteczność!

Poszukujesz prostego i jednocześnie efektywnego narzędzia promocyjnego, które pozwoli Ci dotrzeć do szerokiego grona klientów? Jeśli tak, elegancka ulotka składana okaże się idealnym rozwiązaniem. Pracownicy z drukarni internetowej Wawaprint.pl (https://wawaprint.pl) doradzają, na jakie kwestie warto zwrócić szczególną uwagę, aby uzyskać przykuwające uwagę i skuteczne ulotki reklamowe. Oto pięć przydatnych wskazówek, dzięki którym obok Twoich materiałów marketingowych nikt nie przejdzie obojętnie!

1. Odpowiedni format to podstawa.

Zanim przystąpisz do projektowania ulotki i koncentrowania się nad jej szatą graficzną, w pierwszej kolejności zastanów się nad formatem. Rozmiar produktu powinien być dostosowany przede wszystkim do potrzeb grupy docelowej oraz ilości treści. W skutecznym promowaniu biznesu może Ci pomóc np. broszura składana A4 na 3 lub 4 części, pozwalająca na przejrzyste przekazanie klientom najważniejszych informacji. Możesz też sięgnąć po ulotki składane do A5 lub DL, które dzięki większemu formatowi świetnie sprawdzą się do rozpisania oferty, wykazu usług, zaprezentowania programu koncertowego itp.

2. Układ dopracowany w najmniejszych szczegółach.

Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się sięgnąć po tradycyjne ulotki (https://wawaprint.pl/produkt/ulotki/), czy po te składane, musisz pamiętać o starannie przemyślanym układzie. Chodzi tutaj głównie o to, aby zainteresować potencjalnego odbiorcę i przyciągnąć jego uwagę. W jaki sposób to osiągnąć? Na pewno ważny jest umiar. Im mniej treści – tym lepiej. Rozbudowane opisy, dziesiątki zdjęć czy krzykliwe kolory nie zrobią pozytywnego wrażenia na kliencie. Dlatego postaw na prostotę, czytelny przekaz i kreatywność.

3. Chwytliwe hasło i przemyślana grafika.

Podczas projektowania ulotki reklamowej warto zadbać, aby jej forma obejmowała nie tylko logo, nazwę czy dane adresowe firmy. Równie istotne znaczenie ma chwytliwe hasło, które przykuje wzrok klienta. Najlepiej sprawdzi się takie, które będzie wiązać się z konkretną obietnicą. Jeśli chodzi o elementy graficzne, powinny być ciekawe i atrakcyjne pod względem wizualnym, jednak w żadnym przypadku nie mogą przytłaczać czy przysłaniać treści. Umiejętne balansowanie barwami w połączeniu z błyskotliwym hasłem z całą pewnością pozwoli Ci osiągnąć sukces.

4. Dostosowanie ulotki do grupy docelowej.

Dobra ulotka składana na 4 części czy do formatu A5 to taka, która inspiruje, zaciekawia i jest dostosowana do konkretnej grupy odbiorców. Uwzględnienie tej kwestii jest niezwykle ważne, ponieważ inaczej zostanie zaprojektowany produkt dedykowany mężczyznom po pięćdziesiątym roku życia, a inny wygląd przybierze ulotka reklamowa adresowana do młodych kobiet. Produkt czy usługa nie sprzedadzą się, jeśli będą skierowane do wszystkich. Dlatego zadbaj, aby wybrane zdjęcia, kolory i motywy graficzne podobały się docelowym odbiorcom. W celu podkreślenia niektórych informacji warto zastosować wypunktowania, pochylenia czy podkreślenia. Dzięki temu stworzone materiały będą przejrzyste, czytelne i zachęcające do zapoznania się z ich zawartością.

5. Dodatkowe uszlachetnienia, które wyróżnią ulotkę.

Bez względu na to, czy Twój wybór padnie na ulotki A4 składane do DL, potrójne czy podwójne, dobrym pomysłem może być zastosowanie dodatkowych uszlachetnień. Użycie lakieru punktowego czy ozdobnego tłoczenia sprawi, że produkt nabierze niebanalnego charakteru i będzie jeszcze bardziej przykuwać uwagę. Jeśli zależy Ci na wysokiej jakości zamiast standardowego papieru offset, wybierz elegancki kredowy.

Podsumowanie

Profesjonalnie zaprojektowane ulotki reklamowe to znakomite nośniki promocyjne, które sprawdzą się niemalże w każdej branży. Mogą po nie sięgnąć zarówno właściciele salonów fryzjerskich, jak i posiadacze warsztatów motoryzacyjnych, sklepów itp. W ofercie drukarni internetowej znajdują się ulotki składane (https://wawaprint.pl/produkt/ulotki_skladane/) dostępne w siedmiu różnych formatach, które realizujemy na wysokogatunkowym papierze o wykończeniu matowym lub błyszczącym. Jeśli potrzebujesz pomocy w stworzeniu skutecznych materiałów reklamowych, zachęcamy do kontaktu z naszą firmą.




mazowieckie centrum poligrafii wojciech hunkiewicz 

ul. ciurlioniusa 4, 05-270 marki 
woj. mazowieckie, polska  

nip 919-133-47-38
regon 140979700

Zapraszamy pon-pt 9.00-17.00

tel. +48 22 487 80 80 
fax +48 22 487 80 80

Powered by MasterApps