Katalogi reklamowe — przedstaw swoją ofertę profesjonalnie

Twoja firma rośnie w siłę i spędzasz sporo czasu na wyjaśnianie klientom, co możesz dla nich zrobić? Skonstruowanie oferty to element strategii biznesowej i marketingowej. Jest podstawą funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa — w końcu to w niej zawierasz usługi i produkty, za które ludzie są gotowi Ci zapłacić. Jak to zrobić w sposób atrakcyjny i przejrzysty? Postaw na katalogi reklamowe i przekonaj się, jak bardzo ułatwią Ci życie. Przeczytaj nasz poradnik, nim zlecisz swój projekt do wydruku.

Klarowna oferta zachęca do korzystania z Twoich usług. Powinna uczciwie przedstawiać, co potrafisz lub co sprzedajesz. Warto, by opisywała językiem korzyści to, co klient osiągnie, podejmując z Tobą współpracę. Skup się na konkretach i podeprzyj opowieść o walorach Twojej działalności argumentami nie do zbicia - najlepiej w postaci liczb i porównań. Wyszczególnij w ofercie to, co wyjątkowego potrafisz, co odróżnia Cię od konkurencji.

Najprościej będzie, jak wypiszesz to wszystko, używając brudnopisu, a następnie uporządkujesz tematycznie. Na koniec wyceń swoje usługi, nie zapominając o kosztach firmowych. Gotowy cennik, który możesz przedstawiać zainteresowanym, pomaga w równym traktowaniu klientów i nie pozwoli Ci zbankrutować, robiąc zlecenia po kosztach. Po takim przygotowaniu możesz usiąść do projektowania katalogu reklamowego.

Katalog reklamowy — co powinien zawierać?

Zanim zlecisz druk katalogów, zastanów się, jak chciałbyś przedstawić w nich swoją firmę. Charakter treści i zawartych w broszurze zdjęć powinien korespondować z tym, jak działa i czym zajmuje się Twoją działalność. Bazuj na konkretach, ale możesz też nieco wyjść poza klasyczny opis usług i cennik. W swoim katalogu reklamowym zawrzyj elementy takie, jak:

  • logo, nazwa firmy i przewodnie hasło reklamowe,
  • kilka słów nawiązujących do filozofii, jaką kierujesz się w prowadzeniu biznesu,
  • zdjęcia przedstawiające główną siedzibę firmy, hale produkcyjne, sprzęty, z jakich korzystasz w pracy - o ile to istotne dla oferty,
  • opisy usług i produktów wraz z parametrami technicznymi,
  • cennik,
  • dane kontaktowe do firmy i osób odpowiedzialnych,
  • jasno sprecyzowana instrukcja, jak można złożyć zamówienie.

Nie zapominaj o tym ostatnim punkcie! Twój przyszły klient musi dokładnie wiedzieć, co ma zrobić, żeby mogło dojść do transakcji. Możesz też zaoferować pomoc specjalisty, który rozwieje jego ewentualne wątpliwości. Wszystko po to, by towarzyszyć konsumentowi w czasie dokonywania decyzji o zakupie czy wyborze usługi. Prowadzenie go za rękę w jego drodze zakupowej to nie nadmierna troska, lecz sposób na zwiększenie skuteczności w sprzedaży.

Wygląd katalogu reklamowego jest równie ważny, co jego treść. Graficznie musi nawiązywać do identyfikacji wizualnej marki i zawierać nie tylko logo firmy. Powinien być utrzymany w kolorach, jakie używane są na przykład na stronie przedsiębiorstwa i w komunikacji z klientami. Należy zadbać również o kroje czcionek i styl językowy. Jeśli na co dzień jesteś bezpośredni w kontaktach z klientami, również w katalogu reklamowym nie używaj zwrotów „Szanowni Państwo”.

To nie wszystko, nad czym musisz pomyśleć — wykonanie broszury również wpływa na sposób postrzegania Cię przez innych. Nie musisz być jednak specjalistą od papieru i technik druku — fachowcy z profesjonalnej drukarni pomogą Ci dokonać najlepszego wyboru.

Jak zamówić katalog?

Po stronie drukarni leży techniczne wykonanie zlecenia, czyli wydruk katalogów. W jego obrębie możesz zdecydować się na różne gramatury i rodzaje papieru, sposoby wykończenia okładek (np. ze skrzydełkami, foliowana, z papieru kredowego bądź kartonu), zdobienia. Jeśli świadczysz usługi dla klientów biznesowych, warto wybrać materiały lepszej jakości, podkreślające fakt, że Twoja firma może nie jest najtańsza, ale są powody, dla których warto tyle zapłacić. Każda broszura to swego rodzaju wizytówka. Skorzystaj z usług naszej drukarni (https://wawaprint.pl/produkt/katalogi-reklamowe/), by mieć pewność, że jakość wykonania katalogu reklamowego Cię zachwyci!




mazowieckie centrum poligrafii wojciech hunkiewicz 

ul. ciurlioniusa 4, 05-270 marki 
woj. mazowieckie, polska  

nip 919-133-47-38
regon 140979700

Zapraszamy pon-pt 9.00-17.00

tel. +48 22 487 80 80 
fax +48 22 487 80 80

Powered by MasterApps