Książka jako narzędzie marketingu?
Narastająca konkurencja rynkowa sprawia, że przedsiębiorcy poszukują coraz skuteczniejszych narzędzi marketingowych. Poza ulotkami czy kalendarzami świetnymi nośnikami reklamy są książki. Z poniższego wpisu dowiesz się, jakie korzyści osiągniesz, decydując się na ich profesjonalny druk. Podpowiadamy Ci też, jak stworzyć publikację, dzięki której zyskasz wizerunek eksperta w oczach swoich klientów. Zapraszamy do lektury!
W jaki sposób książka pomoże Ci promować biznes?
Wiele osób decyduje się na założenie własnej firmy z powodu zamiłowania do danej dziedziny. Jesteś fotografem, a robienie zdjęć nie ma przed Tobą żadnych tajemnic? A może od kilkunastu lat sprzedajesz biżuterię i wiesz wszystko na temat jubilerstwa oraz obróbki kamieni szlachetnych? Jeśli tak, zastanów się nad wydrukiem książki. Fachowa publikacja nie tylko wzmocni wizerunek Twojej marki, ale także pomoże Ci wykreować się na specjalistę w danej branży. Tego rodzaju przedsięwzięcie jest dzisiaj tanie, dlatego z całą pewnością nie nadwyręży Twojego budżetu. Decydując się na wydruk książek, zyskasz wszechstronne narzędzie reklamowe, dzięki któremu:
- trafisz do konkretnych odbiorców zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami,
- dostarczysz klientom treści, które pomogą im w podjęciu określonych decyzji sprzedażowych,
- pomożesz konsumentom lepiej poznać Twoją markę i historię Twojej firmy.
Profesjonalnie zaprojektowana książka może też być świetnym portfolio. Prestiżowa publikacja dotychczasowych osiągnięć w twardej oprawie zdecydowanie zrobi na odbiorcach lepsze wrażenie niż np. prezentacja w formie elektronicznej.
Jak stworzyć książkę, aby stanowiła narzędzie marketingowe?
Zanim odwiedzisz drukarnię i zlecisz druk książek (https://wawaprint.pl/produkt/ksiazki/), zastanów się, jak ma wyglądać Twoja publikacja oraz do kogo ma być skierowana. Czy ma przyciągnąć klientów i zachęcić ich do sięgnięcia po dany produkt? A może zależy Ci, aby zyskać nowych partnerów biznesowych?
Ważną kwestią jest także forma, w jakiej ma być napisana książka. Tutaj możliwości jest kilka. Możesz stworzyć np. kompleksowy poradnik poruszający najważniejsze kwestie z dziedziny, w której działasz. Dużym zainteresowaniem wśród czytelników cieszą się także publikacje w postaci odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez klientów.
Pamiętaj, że w książce warto zamieścić też praktyczne informacje. Klientów z całą pewnością zainteresuje Twoja historia, kim jesteś, czym się zajmujesz. Taka prezentacja stanie się jednocześnie wizytówką firmy, pomagając promować biznes tak samo efektywnie jak ulotki (https://wawaprint.pl/produkt/ulotki/) czy plakaty (https://wawaprint.pl/produkt/plakaty/).
Na co jeszcze zwrócić uwagę, zlecając wydruk książki?
Wiesz już, że umiejętnie opracowana publikacja stanie się skutecznym narzędziem marketingowym dla Twojego przedsiębiorstwa. Poza treścią ważne są jednak także kwestie techniczne. Jeśli zależy Ci na prestiżowym produkcie, który zagwarantuje dłuższą żywotność niż np. foldery reklamowe, zdecyduj się na druk książek w twardej oprawie.
Za najbardziej ekskluzywną uchodzi oprawa szyto-klejona. Charakteryzuje się ona tym, że wklejone boki są dodatkowo zszywane nićmi. W ten sposób przygotowana książka będzie trwała i odporna na zniszczenie nawet przy częstym użytkowaniu.
Dla publikacji o niewielkiej objętości najczęściej polecane są oprawy zeszytowe lub spiralne. Nie są one kosztowne, dlatego sprawdzą się nawet w przypadku przedsiębiorców, którzy dopiero zaczynają działalność na rynku.
Zleć nam wydruk książek!
Firmowa książka to rewelacyjny nośnik reklamowy, dzięki któremu zwiększysz sprzedaż swoich produktów i usług, a także zyskasz wizerunek eksperta w oczach odbiorców. Jeśli nie wiesz, komu zlecić przygotowanie publikacji, z pomocą przyjdzie Ci nasz drukarnia (https://wawaprint.pl/) z Marek koło Warszawy. Dysponujemy szerokim katalogiem najwyższej jakości papierów, służąc fachową radą na każdym etapie realizacji zlecenia. Na naszej stronie internetowej udostępniamy też kalkulator, który pomoże Ci oszacować przybliżone koszty druku.