Czy warto drukować ulotki w 2020 roku?

Mimo ogromnej popularności kampanii internetowych wiele osób wciąż preferuje standardowe sposoby przekazu informacji. Dotyczy to zarówno prywatnych konwersacji, jak i nośników reklamy. Jeśli zastanawiasz się, czy w 2020 roku warto drukować ulotki, przeczytaj nasz artykuł. Przedstawimy w nim najważniejsze zalety wydruku i rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości. Zapraszamy do lektury!

Zalety ulotek

Kiedyś ulotki były wykorzystywane do rozpowszechniania treści propagandowych. Z czasem stały się jedną z najważniejszych form reklamy poszczególnych firm. W niewielkich broszurach przedsiębiorstwa niemal z każdej branży przedstawiają swoje produkty, zachęcając do ich zakupu. Chociaż wielu specjalistów do spraw marketingu zastanawia się nad skutecznością ulotek reklamowych, należy zwrócić uwagę na ich zalety, które sprawiają, że wciąż warto je drukować:

  • duże grono odbiorców – odpowiedni kolportaż pozwala na rozdanie materiałów sporej grupie docelowej,
  • użyteczność – dobrze zaprojektowana ulotka zawiera dane firmy, przedstawia jej ofertę i zaprasza do skorzystania z obowiązujących promocji. Ze względu na mały rozmiar, wielu odbiorców chowa ją do kieszeni lub torebki, aby później wrócić do poszczególnych treści,
  • stosunkowo niski koszt wydruku – cena druku ulotek zależy od kilku czynników (format, nakład, rodzaj papieru).

Format i rodzaje

Najpopularniejszą formą ulotek są niewielkie broszury (zazwyczaj A5), jedno lub dwustronne bądź składane, których kolportaż odbywa się z reguły na ulicy – w miejscach, gdzie można spotkać wielu przechodniów, a co za tym idzie – potencjalnych klientów. Ponadto często wrzuca się je do skrzynek pocztowych. Niekiedy zdarza się, że są zaadresowane do konkretnych osób.

Co istotne, ze względu na swoje właściwości ulotki różnią się przede wszystkim treścią. Mogą przedstawiać: ofertę firmy, informacje dotyczące otwarcia nowego lokalu i poszczególnych promocji lub zawierać kody zniżkowe. Warto, aby zachęcały klienta do działania (np. wejścia na daną stronę internetową).

Bez względu na to, jakich ulotek potrzebujesz, nasza drukarnia w Warszawie z chęcią wykona Twoje zlecenie (https://wawaprint.pl/produkt/ulotki/). Doświadczony zespół pełen pasji oraz profesjonalne urządzenia sprawiają, że proponujemy wydruk na najwyższym poziomie.

Wygląd ulotki

Aby zwiększyć skuteczność ulotek, należy je odpowiednio zaprojektować. Atrakcyjny wygląd, perfekcyjnie dobrane ilustracje i czytelnie przekazane informacje zwiększą szansę na to, że klient dokładnie się z nią zapozna.

Pamiętaj, że bardzo istotny jest pomysł. Kreatywne rozwiązania, które zastosujesz, wyróżnią Twój projekt. Skup się na grupie docelowej, do której chcesz dotrzeć i przygotuj treść, będącą niejako wizytówką Twojej firmy. Jak zaprojektować ulotkę, by przyciągała wzrok?

  • Wzbudź zainteresowanie – wśród elementów, na których odbiorca skupia wzrok przez pierwsze sekundy, są: nagłówek oraz grafika. Ważne jest też, aby tekst był odpowiednio rozmieszczony i zawierał pogrubienia,
  • nie opowiadaj zbyt dużo o firmie – zastosuj język korzyści. Przekaż klientowi to, co zyska, jeśli zdecyduje się na Twój produkt lub usługę,
  • postaw na dobry papier i jakość druku – pamiętaj, że ulotka powinna być Twoją wizytówką. Jeśli odbiorca zobaczy, że jest estetyczna i profesjonalna, z tymi walorami skojarzy także Twoje usługi.

Podsumowanie

Jeśli zależy Ci na doskonałym wydruku, zapraszamy do dokładnego zapoznania się z ofertą naszej drukarni. Proponujemy tani druk ulotek reklamowych jednostronnych oraz składanych. Zanim wyślesz swój projekt, pamiętaj o ponownym sprawdzeniu treści, co pozwoli na wyeliminowanie błędów. Dokładnie rozplanuj wszystkie elementy. Uatrakcyjnij informacje zdjęciami, ilustracjami i grafikami. W ten sposób przyczynisz się do potwierdzenia tezy, że drukowanie ulotek w 2020 roku przynosi firmom oczekiwane korzyści. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości – skontaktuj się z nami (https://wawaprint.pl)!




mazowieckie centrum poligrafii wojciech hunkiewicz 

ul. ciurlioniusa 4, 05-270 marki 
woj. mazowieckie, polska  

nip 919-133-47-38
regon 140979700

Zapraszamy pon-pt 9.00-17.00

tel. +48 22 487 80 80 
fax +48 22 487 80 80

Powered by MasterApps