Rodzaje roll-upów oraz ich zastosowanie

Niezwykle popularnym nośnikiem reklamowym są obecnie roll-upy. Te kompaktowe stojaki są bardzo proste w obsłudze i można je z łatwością transportować. Jeśli interesuje Cię innowacyjne i uniwersalne narzędzie marketingowe, zapraszamy do przeczytania poniższego wpisu. Dowiesz się z niego, jakie wyróżnia się rodzaje roll-upów, a także, który system najlepiej sprawdzi się do promocji Twojej działalności. Zapraszamy!

Czym dokładnie jest roll up i jakie ma zalety?

Jak już zaznaczono we wstępie, jest to nowoczesny stojak, który ma za zadanie wzbudzić zainteresowanie odbiorcy promowanymi produktami lub usługami i przykuć jego uwagę. Roll-up można porównać do rozwijanej rolki, na której znajdują się treści reklamowe. Takie rozwiązanie jest bardzo wygodne i pozwala w efektywny sposób promować firmę zarówno wewnątrz budynków, jak i na zewnątrz.

Nowoczesny roll up jest konstruowany przy użyciu kilku elementów. Poza plakatem z nadrukowaną reklamą w jego skład wchodzi kaseta wyposażona w specjalny mechanizm rolujący, listwa zaciskowa oraz wysięgnik. Jeżeli chodzi o zalety tego rodzaju produktów, na pewno należy do nich mobilność. Stojaki są lekkie, a po złożeniu nie zajmują wiele miejsca, więc można je bez problemu transportować. Dzięki temu roll-upy rewelacyjnie sprawdzają się podczas wszelkiego rodzaju:

  • konferencji,
  • targów,
  • szkoleń,
  • wystaw,
  • eventów,
  • spotkań promocyjnych.

Jakie wyróżnia się rodzaje roll-upów?

Zanim zlecisz wydruk roll-upów, warto poznać ich najpopularniejsze rodzaje. Największym zainteresowaniem od lat cieszą się stojaki w wersji ekonomicznej. Są tanie, estetyczne i świetnie nadają się do wielokrotnego wykorzystania. Z tego względu są chętnie wybierane na targi branżowe i tym podobne imprezy wystawiennicze. Jeśli zależy Ci na trwalszej reklamie, wówczas możesz sięgnąć po rollup:

  • klasy Premium – są one nieco cięższe od standardowych stojaków, ale za to posłużą Ci dłużej, skutecznie reklamując Twoją działalność,
  • typu Exclusive – te z kolei odznaczają się ponadprzeciętną stabilnością i wytrzymałością, więc śmiało możesz je wykorzystać np. do promocji swojej firmy podczas eventów czy różnego rodzaju wydarzeń odbywających się w plenerze,
  • jednostronny – jak sama nazwa wskazuje, ten rodzaj charakteryzuje się nadrukiem znajdującym się wyłącznie z jednej strony,
  • dwustronny – to natomiast stojak zadrukowany z dwóch stron – zapewnia sporą przestrzeń na treści reklamowe i jest produkowany przy użyciu wysokiej klasy materiałów blokujących przenikanie światła słonecznego,
  • mini – to mniejsza wersja standardowego roll-upa, która świetnie sprawdzi się do umieszczenia na blacie, biurku czy stoliku restauracyjnym.

Gdzie możesz wykorzystać stojak typu roll-up?

Dzięki swojej mobilności produkty te mają wszechstronne zastosowanie. Znakomicie spełnią swoją funkcję nie tylko na targach, konferencjach i szkoleniach. Zlecając druk rollupa, możesz mieć pewność, że stojak przyda Ci się podczas imprez plenerowych, różnego rodzaju akcji społecznych, promocyjnych itp. Możesz go wykorzystać zarówno w siedzibie firmy, jak i w każdym innym miejscu.

Plakat reklamowy daje się łatwo wymieniać, więc niewielkim nakładem inwestycyjnym zyskujesz narzędzie o nieograniczonych możliwościach użycia. By mieć jednak pewność, że roll-up będzie skutecznie promował Twój biznes, musi zostać profesjonalnie zaprojektowany i wykonany. Przekaz umieszczony na planszy powinien być czytelny i interesujący. Nie możesz też zapomnieć o atrakcyjnej szacie graficznej. By zaciekawiała i przykuwała uwagę, musi zostać dopracowana w najdrobniejszych szczegółach.

Podsumowanie

Samodzielne stworzenie niebanalnego stojaka, jakim jest rollup, nie jest łatwym zadaniem. Projektując ten nowoczesny nośnik reklamowy, trzeba mieć na uwadze zarówno zasady skutecznej promocji, jak i kwestie techniczne. Jeśli szukasz profesjonalistów, którzy przygotują dla Ciebie najwyższej jakości stojak reklamowy, z pomocą przyjdzie Ci nasza internetowa drukarnia (https://wawaprint.pl/). Dzięki temu, że działamy 24 godziny na dobę, jesteśmy w stanie stworzyć atrakcyjny wizualnie roll-up w dogodnym dla Ciebie terminie.

mazowieckie centrum poligrafii wojciech hunkiewicz 

ul. ciurlioniusa 4, 05-270 marki 
woj. mazowieckie, polska  

nip 919-133-47-38
regon 140979700

Zapraszamy pon-pt 9.00-17.00

tel. +48 22 487 80 80 
fax +48 22 487 80 80

Powered by MasterApps