Druk kalendarzy firmowych – czy warto?

Należą do grupy najbardziej lubianych gadżetów. Wiele firm nie wyobraża sobie, aby na przełomie listopada i grudnia nie zamówić wydruku kalendarzy na nadchodzący rok. Pozwalają one na pomysłowe przemycenie logotypu marki, jej oferty lub chwytliwego hasła reklamowego. Mogą stać się ozdobą biurowych wnętrz oraz miłym upominkiem dla kontrahentów, klientów i pracowników. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj argumenty przemawiające za tym, że druk kalendarzy nadal pozostaje skutecznym pomysłem na promocję.

Kalendarze firmowe – gadżet, który pozostanie aktualny przez cały rok!

Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat świat marketingu przeszedł ogromną metamorfozę. Wiele przedsiębiorstw i instytucji zdecydowało się na przeniesienie swoich kampanii promocyjnych do sieci. Własne strony i liczne media społecznościowe pozwoliły skrócić dystans pomiędzy firmami a konsumentami i komunikować się z potencjalnymi klientami na nieco bardziej prywatnym gruncie.

Nie oznacza to jednak, że tradycyjne gadżety odeszły do przysłowiowego lamusa. Organizacja ciekawych eventów (pikniki firmowe, festyny i inne imprezy promocyjne), obecność na branżowych konferencjach, sympozjach i targach nadal pozostaje bardzo skutecznym sposobem na dotarcie ze swoją ofertą do szerokiego grona odbiorców. Podczas takich spotkań ważnym elementem kampanii są upominki. Wśród nich pojawiają się kalendarze firmowe. Ich największą zaletą jest połączenie ciekawej stylistyki z wymiarem praktycznym. Druk kalendarzy pozwala w pomysłowy sposób promować identyfikację wizualną danej marki, przedstawiać jej produkty lub usługi oraz utrwalać ją w świadomości odbiorców.

Większość osób ceni taki gadżet o wiele bardziej niż popularne ulotki, broszurki, katalogi, długopisy i inne drobiazgi, ponieważ jest przydatny na co dzień. Pozwala notować ważne wydarzenia czy spotkania, tworzyć listy zadań do wykonania, sprawdzać istotne terminy. O jego bardzo wysokiej skuteczności reklamowej przesądza przede wszystkim to, że kalendarz pozostaje z obdarowanymi przez cały rok. W ten sposób logo marki towarzyszy odbiorcom na co dzień, mimowolnie utrwala się w ich podświadomości i budzi zaufanie. Istnieje więc duże prawdopodobieństwo, że w momencie, gdy będą potrzebować konkretnej usługi lub produktu, sięgną po ofertę firmy, którą dobrze znają. Wiele innych drobiazgów rozdawanych podczas kampanii już po kilku dniach może trafić do kosza. To sprawia, że poniesione koszty w ogóle mogą się nie zwrócić.

Elegancki kalendarz – prezent na różne okazje

Zastanawiasz się, dlaczego wydruk kalendarzy stanowi inwestycję w przyszłość Twojej firmy? Argumentem jest przede wszystkim to, że ten sposób daje naprawdę dużą szansę na wypromowanie marki i nawiązanie pozytywnych relacji z otoczeniem.

Dostęp do wielu różnych produktów, które oferuje drukarnia kalendarzy – od niewielkich kieszonkowych przez:

  • zeszytowe,
  • biurkowe,
  • plakatowe,
  • kartkowe,

aż po ścienne (jednodzielne, trójdzielne, spiralowane) – pozwala dopasować rozwiązanie do budżetu, potrzeb oraz grup docelowych. Tańsze wersje można rozdawać na firmowym stoisku targowym, a eleganckie kalendarze ścienne przekazać stałym klientom lub zaufanym kontrahentom. W wielu jednostkach zamówienie druku pod koniec roku stało się już swoistą tradycją. Często współpracownicy przyzwyczajają się do tego i z niecierpliwością oczekują na nową wersję. W ten łatwy sposób można wdrożyć w życie marketing rekomendacji, który uchodzi za jedną z najskuteczniejszych metod w branży.

Notatniki i kalendarze biurkowe można przekazać pracownikom. Taki gest z pewnością zostanie doceniony. Ułatwią one sprawną organizację zadań i pomogą zaplanować każdy dzień. Jednocześnie będą wsparciem promocji w czasie służbowych spotkań, szkoleń czy konferencji.

Podsumowanie

Firmowe kalendarze stanowią sprawdzoną formę employer brandingu. Nasza drukarnia (https://wawaprint.pl/) oferuje wizytówki zaokrąglone z datami oraz inne formy kalendarzy na papierze kredowym błyszczącym lub matowym. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie. Jednak realizujemy także zamówienia online – wystarczy wybrać interesujący produkt, przesłać pliki (najlepiej w formacie PDF lub JPEG), wybrać format i inne parametry. Zajrzyj na naszą stronę i dobierz rozwiązanie szyte na miarę Twoich potrzeb!

mazowieckie centrum poligrafii wojciech hunkiewicz 

ul. ciurlioniusa 4, 05-270 marki 
woj. mazowieckie, polska  

nip 919-133-47-38
regon 140979700

Zapraszamy pon-pt 9.00-17.00

tel. +48 22 487 80 80 
fax +48 22 487 80 80

Powered by MasterApps